АНИМАРКЕТИНГОВАТА ФУНИЯ ИЛИ ПРОДУКТОВОТО ПОЗИЦИОНИРАНЕ В КАСОВИТЕ АНИМАЦИИ 11.01.2018 Хибридните анимационни жанрове, които са подходящи за гледане от почти всички възрасти, все по-често стават и обект на продуктовото позициониране.
„ДЪВКА ЗА БАЛОНЧЕТА” ИЛИ ПАРАДИГМАТА НА САНТИМЕНТА В КИНОТО И РЕКЛАМАТА 06.01.2018 Освен за спомените, детството, любовта, „Дъвка за балончета” е също и филм за сантимента, в който с тънка ирония са коментирани консуматорството и рекламата.
ДИАЛЕКТИКА НА СВОБОДАТА И ПОСЛАНИЯТА ВЪВ ФИЛМА "ВЕЗДЕСЪЩИЯТ" 25.12.2017 Новите технологии все по-мощно нахлуват в живота ни. Компютрите и мултимедийните уеб приложения предлагат комфорт и лукс, ала лека-полека крадат свободата ни.
Други
Подобни публикации |
ФИЛМИ НА ФОКУС |
© 2009-2010
|