Регистрация | Забравена парола
Моля въведете вашите потребителско име и парола.

АНИМАРКЕТИНГОВАТА ФУНИЯ ИЛИ ПРОДУКТОВОТО ПОЗИЦИОНИРАНЕ В КАСОВИТЕ АНИМАЦИИ
11.01.2018

Хибридните анимационни жанрове, които са подходящи за гледане от почти всички възрасти, все по-често стават и обект на продуктовото позициониране.


„ДЪВКА ЗА БАЛОНЧЕТА” ИЛИ ПАРАДИГМАТА НА САНТИМЕНТА В КИНОТО И РЕКЛАМАТА
06.01.2018

Освен за спомените, детството, любовта, „Дъвка за балончета” е също и филм за сантимента, в който с тънка ирония са коментирани консуматорството и рекламата. 


ДИАЛЕКТИКА НА СВОБОДАТА И ПОСЛАНИЯТА ВЪВ ФИЛМА "ВЕЗДЕСЪЩИЯТ"
25.12.2017

Новите технологии все по-мощно нахлуват в живота ни. Компютрите и мултимедийните уеб приложения предлагат комфорт и лукс, ала лека-полека крадат свободата ни.

     



 

Други



 

Подобни публикации

 

    
    КИНОТО НА ПРЕХОДА – ВЧЕРА И ДНЕС
    (видео подкаст)